نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل و کاربران خانگی می خواهند سیستم های امنیتی خود را مانند استفاده از دزدگیر هوشمند برای محافظت از خانواده، کارمندان یا وسایل خود ارتقا دهند.

با پیشرفت سریع و مستمر فناوری، سیستم های امنیتی که قبلاً توسط ایستگاه های مرکزی نظارت می شد و هزینه ماهانه دریافت می کردند، قدیمی شده و در حفاظت از اموال شما ناکارآمد شده اند.

دزدگیر خانه هوشمند یکی از روش هایی است که تکنولوژی امنیتی را متحول کرده است همه ما با گوشی های هوشمند و تلویزیون های هوشمند آشنا هستیم اما سوال اینجاست که سیستم دزدگیر چیست و چه کمکی به ایجاد امنیت می کند؟ با شرکت مرکزی آژیر همراه باشید.

دزدگیر هوشمند چیست؟

دزدگیرهای هوشمند از فناوری بی سیم، شبکه های خانگی و استفاده رایج از تلفن های همراه برای افزودن امنیت به زندگی روزمره شما استفاده می کنند.

یک سیستم هشدار هوشمند به این معنی است که می توانید سیستم امنیتی خود را از سنسورهای درب گرفته تا ضبط های دوربین مدار بسته بی سیم در هر مکان و هر زمان از تلفن همراه خود تنظیم، نظارت و مدیریت کنید.

اساساً این سیستم مانیتورینگ امنیت را در دستان شما قرار می دهد و بررسی آن را در صورت نیاز آسان و در دسترس می کند.

مزایای این برنامه چیست؟

علاوه بر مزایای امنیتی دزدگیر هوشمند، مزایای بسیاری دیگر را برای کاربران خانگی یا صاحبان مشاغل ارائه می دهد:

قیمت دزدگیر منزل

کافی است سنسور و سیستم امنیتی لازم را در محل مورد نیاز نصب کنید. این کار هزینه های غیر ضروری و غیر ضروری را کاهش می دهد و هزینه های نگهداری دارایی های شما را کنترل می کند.

آسان برای استفاده

از آنجایی که نیازی به استخدام کسی ندارید تا سیستم شما را برای شما نصب کند، می توانید سیستم امنیتی خود را به سرعت و به راحتی راه اندازی کنید. همه چیز برای استفاده و بررسی آسان با تلفن همراه شما سازگار است.

کنترل زنگ خانه دائمی

خانه خود را در هر زمان و از هر مکان ردیابی کنید. مهم نیست کجا هستید. شما می توانید سیستم امنیتی خانه خود را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل و نظارت کنید.

امروزه هزینه کنترل و امنیت موضوعی بحث برانگیز است. ساختن یک سیستم اطلاعاتی ارتباط تنگاتنگی با این مسائل دارد.

مشکل اینجاست که ما نمی توانیم همه جا حضور داشته باشیم!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که صاحبان املاک چگونه هزینه های خود را مدیریت می کنند؟ مسلماً ساخت و ساز یک تجارت گران است.

اما چگونه هزینه هایی مانند خدمات را مدیریت می کنند؟ آیا آنها امنیت همه افراد ساختمان را تضمین می کنند؟ یک یا چند نگهبان قطعا کافی نیست.

اگر به ساختمانی مانند ساختمان امپایر استیت در نیویورک با 102 طبقه فکر کنید، به سرعت متوجه مشکل خواهید شد. با وجود اینکه در هر طبقه کارمندی وجود دارد، اما نمی توان آمار دقیقی از شرایط فعلی به دست آورد، فقط مدیریت خدمات و غیره. خوشبختانه نیازی به نگرانی نیست زیرا ابزارهایی برای کمک وجود دارد. این ابزارها در دسته هوشمند سازی ساخته شده طبقه بندی می شوند. برای اطلاع از قیمت دزدگیر کلیک کنید.



ساخت قطعات دزدگیر

سنسور حرکت دزدگیر سارق مسکونی:

حسگرهای حرکتی باید در ورودی اصلی یا راهرو خانه قرار داده شوند تا حرکت را تشخیص دهند. و به ما بگویید چه زمانی سیستم دزدگیر فعال است. برخی از حسگرهای حرکتی به حیوانات خانگی حساس هستند. اگر در خانه حیوانات خانگی دارید، باید از این نوع سنسور استفاده کنید.

این در مورد حساسیت حیوانات خانگی است. سنسور بین حیوان خانگی و انسان تمایز قائل می شود. در این حالت حتی زمانی که حیوان را در خانه تنها می گذارید. همچنین می توانید زنگ هشدار را روشن کنید.

سنسور دزدگیر خارجی (ورودی):

این نوع سنسورها از دو نوع اصلی تشکیل شده اند:

1-سنسور مغناطیسی دزدگیر منزل

سنسور این نوع سنسور دزدگیر از دو آهنربا تشکیل شده است. یکی از آهنرباها روی در یا پنجره و دیگری روی چهارچوب نصب می شود. این نوع عملکرد سنسور بسیار ساده و موثر است. هنگامی که سیستم دزدگیر فعال می شود، هر گاه این دو سنسور دزدگیر در مقابل هم قرار گیرند، وضعیت امن را نشان می دهد. اما وقتی کسی سعی می کند در یا پنجره را باز کند. سنسور در حالت هشدار است.

این نوع سنسور EZS دارای نقاط ضعفی نیز می باشد. و همینطور است؛ زمانی که شخصی با شکستن پنجره سعی می کند وارد خانه شود و دو آشکارساز مغناطیسی به سمت یکدیگر نشانه رفته اند. قادر به تشخیص دسترسی غیرمجاز نخواهد بود.

سنسور هشدار 2 پرده ای

در این نوع سنسورها به جای الکترومغناطیس از پرتوهای نور مادون قرمز یا لیزر استفاده می شود. تفاوت این نوع سنسور با سنسور محیطی در این است که فاصله بین دو سنسور تا 14 متر است. زمانی که آلارم فعال می شود، این قابلیت را دارد که دسترسی های غیرمجاز را شناسایی کرده و هشدار بدهد.

هشدار سیستم امنیتی

هشدارها می توانند به تنهایی در یک سیستم امنیتی خانه یا به عنوان بخشی از دستگاه های دیگر وجود داشته باشند. نقش اصلی زنگ هشدار ترساندن سارقان و هشدار به همسایگان برای ورود غیرقانونی به خانه شما است.

صفحه کلید

برای فعال یا غیرفعال کردن سیستم های امنیتی معمولاً یک کد مورد نیاز است. جدای از این، از صفحه کلید برای تنظیم و تغییر تنظیمات زنگ خانه نیز استفاده می شود.

دکمه زنگ دستی:

اگر مشکلی پیش بیاید، دکمه وحشت راهی سریع و آسان برای اطلاع رسانی به خدمات اورژانسی است، خواه پلیس، بیمارستان یا حتی آتش نشانی باشد. به عنوان یک زنجیره کلید، این کلید رادی را می توان در هر مکان و با هر شماره ای قرار داد. در محیط اداری بهترین مکان زیر میز است و در منازل مسکونی کنار تخت جای مناسبی برای قرار دادن دکمه اعلان اضطراری است.

زنگ:

علاوه بر دزدگیرهای امنیتی، خانه ها را می توان به قسمت ارزشمند دیگری نیز مجهز کرد. این اپراتور قابلیت ضبط پیام و تماس با خدمات امنیتی یا مراکز اورژانس را دارد. سیستم تماس دزدگیر امنیتی ستل قادر است 16 پیام مختلف را ضبط و در مواقع اضطراری برای مخاطبان پخش کند.

علاوه بر تماس تلفنی، تماس‌گیرنده دزدگیر می‌تواند برای مخاطب پیامک ارسال کند و از طریق یک اپلیکیشن موبایل اطلاع دهد.

تشخیص دود:

زنگ خانه پیشرفته علاوه بر قابلیت ثبت دسترسی غیرمجاز. در صورت آتش سوزی، بسته به تنظیمات، می تواند از طریق سنسور دود آلارم های مربوط به حریق را از طریق تماس یا آژیر اعلام کند. در یک سیستم امنیتی هوشمند تمامی فاکتورهای امنیتی در نظر گرفته می شود.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: